SÄLJER MITT HEM

Nu är det inte mycket kvar i min lägenhet vill jag lova. Tavlan är såld, matbordet och stolarna är sålda och taklampan i köket lika så. Imorgon eller på torsdag försvinner även min tvbänk och mina två svarta förvaringskorgar, det känns verkligen hur jäkla skönt som helst!! Nu är det bara soffbordet och mina vägghyllor kvar som jag vill bli av med plus massa småsaker som porslin, kläder,  skor och väskor kvar. Tv:n och ljudet ska också bort, men väntar med dom tills det börjar närma sig flytt. Det känns så jäkla skönt att äntligen bli av med allt, jag vill som starta om helt på ny kula när jag får en lägenhet i Sundsvall. Jag tänkte även göra så att jag köper alla mina nya möbler på loppisar/blocket osv och sedan "renoverar" upp dom så det blir som jag vill ha det, personligt, fint, billigt och jag bidrar heller inte till världens massproduktion av materiella ting. Iallafall inte på möbelfronten / världskämpen
 
Nu ligger jag iallafall i soffan (hemma hos syster och hennes fästman i Sundsvall) har även tagit ledigt från jobbet imorgon för jag ska nämligen på en arbetsintervju! Så spännande. Glad i huvet är jag idag, har varit det hela jäkla dagen. Det får inte gå till såhär, haha. JO, för jag förtjänar det! 
Men nu är det dax att sussa, slänger upp en bild på mitt fina bord jag gjorde slut med och sålde vidare idag.. gonna miss u
 
 
Hm inlägget skulle bli publicerat igår. Aja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0