JUST KEEP RUNNING

Tog mig en liten kortare tur ikväll. Det kan ha att göra med att jag började känna av ett skavsår på ena hälen, först tänkte jag "äh, det är väl inget" sedan började jag känna hur huden drogs åt sidorna på något obehagligt sätt, så jag bestämde mig för att runda av. Tur var väl det, titta bara hur jag ser ut. Fick lite halvt panik så jag tog det enda mjukgörande jag har här, dvs mitt kokos body butter från TBS. Så jag smorde på ett tjockt lager som fick gro in. Nu har blåsan blivit sprängfylld med vatten och gör så jäkla ont bara jag nuddar med fingret så jag sitter och funderar på hur satan jag ska kunna ta mig ner på jobbet imorgon.. Får väl i värsta fall ta en taxi eller möjligtvis halta iväg 1timme innan jag börjar. Aja, morgondagens bekymmer. Det löser sig helt enkelt.
 
Nu ska jag smälla ihop locket på datorn och lägga mig att läsa en stund. Fan vad trevligt. 
Godnatt♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0