JAG OCH MINA GRABBAR

Ligger i sängen nu med alla tonårings-idolpojkar på väggarna, stirrandes på mig när jag ska sova.. Klockan är redan alldeles för mycket och ingen läsning blev det ikväll heller, hm jag som tyckte jag hade så bra rutiner.. Förövrigt, min big sissy kom förbi en sväng med älskade Felix ikväll och hämtade en massa kläder som hon skulle vara gullig och tvätta åt mig tills imorgon,  bland annat mina löparkläder, så det vart en vilodag idag helt enkelt. Tyvärr så överdrev jag det här med vila så jag fastnade framför tvn så hela jäkla kvällen så den bara försvann i ett naffffs.. skitkul, verkligen. Så ingen mera tv för mig, här måste saker bli gjorda helt enkelt, men man får unna sig ibland..
 
Älskar verkligen min lilla myshörna. Simba ligger alltid och sover där också (utanför bilden) så allt jag behöver har jag nära till hands! Underbart

Kommentarer
Postat av: G I N A ~

Tv-dagar måste finnas ibland och uppmuntra en! :)

Svar: Haha jo det är väl sant.. tyvärr så blir jag så deppig när jag inser att jag legat och gjort ingenting i flera timmar :(
EXECUTEBARBIE

2013-10-17 @ 01:10:51
URL: http://kissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0