IM ON MY WAY

Äntligen. Nu är sista helgen i Östersund avklarad och jag kunde inte ha avslutat min vistelse här på ett bättre sätt! Ted kom hit i fredags så vi gick på bolaget och köpte oss en box med Luz och några bärs. Sen gick vi hem till mig och drack något glas medans jag gjorde mig klar. Sen vart det mat och en flaska rött på Plaza innan vi drog ut och gjorde stan osäker. Fan vad roligt vi hade. Vi träffade massa nya och härliga människor som vi umgicks med på stället vi var på innan vi drog vidare till nästa. Jag tror vi var in på varje ställe i stan som var värt något, haha. Sedan så skulle jag uttrycka min lycka genom att hoppa över en drake, jag kom över, men när jag landade satte jag mig på rumpan och låg raklång på marken haha. Sen utmanade Ted mig och sa att jag aldrig skulle kunna rida på ett får vi gick förbi vid lekplatsen på stan, challenge accepted sa jag och red. Självklart finns det nu på film som vi tittade på igår, haha jag är talanglös. Jag har nog aldrig haft så mycket träningsvärk eller blåmärken edter en helg. Nä roligt har det varit. 
 
Idag åkte Ted tillbaka till Göteborg och min kära far kom och hämtade mig och Simba i Östersund.  Hela bilen är fullpackad med kläder och saker som jag ska ha hoa min moster. Vi kör ett stopp hemma i Ånge nu för att tryck en kebabrulle, sen fortsätter resan mot Sundsvall igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0