I DON'T NEED U ANYMORE

Ligger i sängen nu, äntligen. Jag är så trött och har varit det hela jäkla dagen (dubbel bakfylla skulle jag tro) så jag hade ju egentligen hoppats på en tidig kväll ikväll. Men nu ligger jag här klockan 1 på natten med andnöd, det var längesedan nu. Jag bara väser, kalla mig väsflickan. Det vart sent idag pga min sena middag och mitt städmani + att jag ställde mig och plattade håret som tar över 1timme. Jaja that's life.
Imorgon ska jag baka iallafall! Jag har pratat så länge om att baka till jobbet, så denna vecka blir det bak minsann! Tänkte baka den underbara morotskakan imorgon och ta med på Onsdag, sedan på Torsdag blir det Annelies-kladdkaka-med-Daim-Inside-cupcake-edition och tills Fredag ska jag nog testa mig på att göra en Buddapesttårta. Eventuellt köpa en tårta, vi får se vad jag hinner med! Nu ska jag sova iallafall,  godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0