HEEEY BROTHER

Simba trivs verkligen här i Sundsvall, precis som jag. Han leker och myser med sin bror och har det så jäkla bra. Lägenheten har han vant sig vid och han har inga problem med alla nya ljud som finns här, han äter, skiter och myser så japp jag är nöjd. Min moster äger somsagt Simbas bror och han verkar vara så jäkla fundersam på vem tusan jag är. Han kan komma smygandes upp på mig när jag sitter på toa eller ligger och läser och med den där stirrande blicken, som ni ser på första bilden, så är det inte konstigt att man känner lite obehag eller hoppar till haha. Nä man han är go. Simba är det som pryder mellersta bilden, samt demonen som kikar fram på tredje. Gosboll♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Så söt :)

Svar: Ja han är en riktig pudding! ^^
EXECUTEBARBIE

2013-10-16 @ 13:46:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0