AUTUMN #6

Tog ut Simba en sväng i det fina vädret på lunchen idag, min lilla gosboll. Han tycker verkligen om att vara ute, måste börja ta ut han mer. 
 
Ja idag är det torsdag och imorgon gör jag min sista arbetsdag på Tieto, så sjukt. Alla mina kära kollegor som jag kommer sakna så mycket. Hm, men glad är jag, så jäkla dag. Jag längtar verkligen tills lägenheten är tom, jag ska börja packa lite mer ikväll men nästa helg blir det förhoppningsvis en riktig utflytt för i helgen får jag nämligen besök från Göteborg, så imorgon blir det AW, vin och Soul Calibur, fan vad trevligt. Jag längtar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria Gustafsson

Åh, vilka härliga mysiga höstbilder och jätte söt katt du har kram!

Svar: Gud vad glad jag blir, tack så jättemycket Victoria! kram på dig :)
EXECUTEBARBIE

2013-10-10 @ 21:53:37
URL: http://kittyvick.blogg.se
Postat av: Annika

Fina bilder och söt katt :D

Svar: Åh tack Annika! Glad jag blir!! :)
EXECUTEBARBIE

2013-10-11 @ 16:08:27
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0