AHEAD OF ME

Hej bloggen!
 
Jag är nu bosatt hos min moster och har varit på min första dag på Telia idag! Jag är så glad. Det var mer som en introducering idag och jag vet att jag verkligen kommer att trivas där!
Vi fick sluta vid 14 idag så efteråt gick jag hem till Marianne (oss) igen och vi fixade det fint i köket, slängde ut massa skräp och så. Sen sprang vi runt som två nackade hönor i lägenheten och letade efter hennes nycklar, som vi upptäckte 30min senare låg i min väska haha. Efter det gick vi och fixade med några paket jag hade och sen gick vi och shoppade mat. Riktigt trevligt. Sen ställde jag mig och stekte middag och låg och njöt i soffan en stund innan jag drog på mig träningskläderna och drog ut på en kvällstur i min nya stad. Riktigt härligt. Jag gjorde även ett stopp i Haga hos min big sissy och Micke för lite vatten och prat innan jag drog hem igen. Nä, fan vad lycklig jag är.
Simba stortrivs här också nu när han är tillfälligt sambo med sin bror. Alla glada och nöjda helt enkelt. 
Nä nu ska jag ta och göra mig klar för att lägga mog och läsa sängen. Mys. Imorgon ska jag även börja fota med systemkameran igen, är less på kassa mobilbilder nu, haha.
 
 
 
Jag kom hem till detta myskalas ikväll, min Simba längst bak och hans bror Sibbe längst fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0