TALANGLÖST

Trevlig kväll!
Jag har verkligen haft en toppendag på utbildningen idag! Jag har även fått erbjudande på en jättefin stor lägenhet som jag ska kika på denna vecka, känns verkligen underbart! Så nu är Annelie glad minsann..
 
När jag kom hem tidigare ikväll så ringde jag min kära mor och catchade up lite, snackade även en hel del om lägenheten jag ska kika på och vi båda är överens om att den vore verkligen helt perfekt för mig och Simba. En 2a på 62kvm med en stor inglasad balle och en hyra på under 5k. 10min från mitt jobb ligger den med, så nu håller vi alla tummar på att jag får den. Det vore ju nästan för bra för att vara sant! 
Efter samtalet med mor så kände jag hur trött jag var, så jag la mig i sängen för att ta en snabb powernap på 30 min men det slutade med att jag verkligen sov och jag vaknade med Simba brevid mig i sängen för cirkus 1timme sedan. Bra där. Kom även på att jag inte hade gjort ordning någon lunch tills imorgon,  så jag fick ställa mig och akut steka pannkakor mitt i natta.. tröck även i mig 3st till middag. Gott, javisst! 
 
Nu ska jag somna om igen medans tröttheten består. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0