SWEET PRINCESS

Tror jag var en enda i helgen som inte gick ut och unnade mig ett glas i en sexig kostym. I fredags somnade jag rättså tidigt då jag klev upp vid halv 6 på lördagsmorgonen för att vara barnvakt hos min syster. När hon och Micke klev upp så degade vi i soffan innan det vart middag och marängsviss! Så jäkla gott. Sedan somnade jag halv 10 i soffan.. Så rolig var jag att hänga med. Vaknade vid 6tiden av att någon låg och snarkade samt fes mig i ansiktet, så det var riktigt trevligt. 
 
Sedan for vi alla till Ånge för att fira vår lilla sessa Julia som fyller hela 10 år imorgon! Fika och paketöppning vart det, sedan så hade hon även med sin lilla hamster Bobby som hon fick i present av Nettis och Micke. Så jäkla söt. Speciellt när han sprang i sin lilla boll på golvet och alla tre katter efter. (hade ju självklart med mig min prins) Nä en riktigt trevlig helg har jag haft, hade dock inte vart fel med lite mer sömn. Så jag får kontra det genom att köra på en tidig kväll ikväll. Yes, det blir min plan. Jag lär väl somna vid halv 2 om jag känner mig själv rätt.
 
 
Jag blir även förbannad på mig själv när jag ser bilderna jag knäppt idag. Har inte använt systemkameran på länge så jag glömde själklart att kolla ISO-inställningarna, därav att bilderna är så jäkla korniga och ljuset är skumt på vissa. Aja, tar lärdom av detta slarvfel. Fy skam.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0