SÅ MYCKET BÄTTRE

Myser med mitt fluffiga hår och orengjorda face.. Jag borde egentligen gå iväg på toan och tvätta bort dagens ansikte, men jag vet ärligt talat inte om jag orkar det sen så ligger jag så mysigt här med Henrik Fexeus i sängen..
Äh, jag får ta mig i kragen, lika bra att få det gjort. Jag vet inte hur det är för resterande, men mina ögon blir kanske 7000gånger svårare att öppna på morgonen om jag har sovit i sminket.. Skapligt irriterande. Imorse var jag även tvungen att köra med två skedar under ögonen för att få ner svullnaden och då hade jag inte ens sovit i smink. 
Hade ifs lagt mig ganska sent kvällen innan, så det hade kanske med de att göra. Annars är jag relativt nöjd med kvällen! Jag har bakat, inte strukit mina skjortor som jag lovat mig själv, jag har heller inte tränat idag (vilket inte var planerat heller), jag har inte tänkt ut och lagt fram vad jag ska ha på mig imorgon (sparar sjukt mycket tid på morgonen om man gör det kvällen innan). Nä fy, ordning! Jag börjar med ansiktet, sen ska jag hitta kläder, sen ska jag somna in för kvällen.

Ni får ha det bra där ute!
Godnatt,
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0