LOOK AT THAT BODY

Mitt liv blir bara bättre och bättre. Idag kom den efterlängtade "Marianne-lådan" hit, dvs den lådan där jag packade ner massa saker jag inte kan leva utan. Exempelvis, mina älskade knivar, om knivarna som finns här inte hade varit så jäkla slöa så hade jag skurit upp handlederna för längesdan när jag lagade mat tidigare här! haha. Så extremt, men jag HATAR verkligen att laga mat med slöa knivar, jag blir så sur när jag måste såga och ta i, but not anymore! I lådan fanns även mina kryddor, så nu kan jag laga min egen mat med mina smaker. Så glad. Sedan så innehöll lådan lite annat smått och gott som en massa leksaker till Simba, mina EasyTone skor, kläder, festskor och massa annat skojj. 
 
Till middag idag vart det en Oxfilé. Standard måndagsmat.. Jag hade helt enkelt ingen aning om vad jag skulle laga, så jag kikade i frysen och såg att jag hade en bit filé kvar som jag skivade upp och åt tillsammans med lite pasta, kokta grönsaker och en svingod gräddsås gjord på viltfond och sky från köttet i pannan, mumma! Tror jag kommer ha den smarrigaste lunchen imorgon på jobbet iallafall, yey!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0