IM HAPPY

Nu var det längesedan jag yttrade mig om mitt lilla liv i bloggen. Tråkigt, men det ska självklart bli lite ändring på det. Tänkte även ta och lägga in några nya bilder i headern, dom jag har där nu togs i Östersund och det är ett liv som jag har lämnat bakom mig. På tal om det, jag satt och kikade igenom min blogg från aug-sep och insåg hur jäkla långt jag har kommit, med allt. Jag trodde aldrig då att jag skulle ta mig dit jag är idag och speciellt inte på den här tiden, fan vad glad jag är och satan vad jag älskar den här jäkla staden. Jag älskar hur jag mår här och hur mitt liv ser ut. Ok, helt nöjd är jag inte, det som saknas är en egen lya. Börjar bli riktigt less på att bo hos min moster nu, I just want to have my own place. Aja, det kommer. yey, glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0