I LIVE ON THE APPLAUSE

Till att börja med så vill jag säga att jag nu har tagit ur min ögonbrynspiercing, så nu har jag två snygga hål där istället, haha. Inte det snyggaste kanske, men det kommer att bli lite väl mycket och den kommer inte alls passa med det jag ska göra på Onsdag, plus att jag var less på den. Den har liksom inte haft något riktigt syfte utan bara suttit där för att jag helt enkelt var van vid den, det var den första piercingen jag gjorde och jag var så jäkla nöjd kommer jag ihåg haha, tider det..
Nu är det nya tider och dax för något nytt!
 
Tog förövrigt några close-bilder ikväll i bra ljus (för en gångs skull) och jag inser bara mer och mer, hur ser jag egentligen ut? På riktigt alltså. Jag får ett helt annat utseende berode på hur jag exempelvis (största dels) har mitt hår. Långt, kort, rakt, lockigt, med rak lugg, ingen lugg eller snedlugg, haha, listan görs lång. Äh, kul att slippa trötta ut folk med mitt utseende i guess.
 
Nu ska jag sova iallfall, imorgon väntar nya äventyr!
 
Här är några former av mig.
 
this isn't even my final form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0