FISH AND MOS

Idag tog jag och stekte mig ett fiskblock och gjorde egen "fiskpinne-topping" eller vad det nu heter, av ströbröd och andra kryddor. Sedan så hittade jag en påse pulvermos i min skafferilåda som någon okunnig lämnat efter sig, så jag tänkte, lets try it! Inte direkt det godaste jag har ätit, jag är nämligen van med pappas potatismos som jag alltid brukar göra annars, men nu ville jag att det skulle gå fort vilket det smakade som.. blä. Jag gillar verkligen inte färdig mat, man ska laga det själv. Köttbullar, biffar fiskpinnar, pizza, ja u name it. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Det såg riktigt gott ut!! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: Helt ok och tack! Detsamma till du! :))
EXECUTEBARBIE

2013-11-05 @ 19:47:55
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0