FERDINAND

Tada, här är vad jag hade bokat tid för idag: En septumpiercing! Jag har velat haft det sjukt länge men har somsagt velat fram och tillbaka,  men nu var tiden inne. Yrjas följde även med som moraliskt stöd så jag vart lite lugnare. Jag hade som intalat mig att det skulle göra skitont och att jag skulle se förjävlig ut i "tjurring". Saken är den, att jag vill ha en hästsko som är öppen nedtill,  men det blir inte förens denna har läkt, vilket kändes jäkligt synd då det är det jag vill ha och tycker är snyggt. Men, det kändes i stort sett ingenting (fast tårarna bara rann, haha) och när han satte en spegel framför mig för att visa så vart jag jätteförvånad över att jag faktiskt passade i det! Så jag är helnöjd! Längtar dock tills jag får sätta i hästskon.. men det kommer, får helt enkelt stå ut med att se ut som en tjur så länge! 
 
Såhär vart det. Nöjd är jag, javisst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0