BORTTAPPAD

Så, nu ligger jag i sängen och är helt slut. Körde ett litet pass ikväll som planerat och jag kommer verkligen att ha ont i armarna och rumpan imorgon, skönt. Har saknat känslan av träningsverk, det är ju ett bevis på att jag faktiskt gör rätt när jag tränar osv.
Funderar också på att shoppa mig en ny träningsmatta då min gamla ligger nedpackad i någon låda någonstans, långt bort i fjärran. Plus att den är väldigt sliten och trasig efter att Simba har tränat sina klor på den.. Just nu ligger jag direkt på golvet eller lägger ut täcket då jag ligger på maggen, om jag inte gör det så får mina stackars bäckenben bära upp all min kroppstyngd vilket inte är sådär jätteskönt. Aja, det kommer. Det ligger kanske på plats 5 på min priolista.
 
Från det ena till det andra så hoppas jag verkligen på en bättre dag imorgon, jag var helt off mot mina medmänniskor idag, hängde inte med i svängarna alls. Jag är så jäkla slut i hela kroppen efter helgen så jag hoppas verkligen att den har fått den vila den behöver nu för att låta mitt livliga jag kliva fram igen! 
 
Nä, dax att somna och drömma mig bort om alla snyggingarna som pryder väggarna i rummet som nu är mitt tillfälliga hem. yey..
 
Natti
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0