ANALYTICS

Blogg.se strulade till min statistik igår så jag tackar gudarna att google analytics finns! Jag kollar brukar alltid kolla min statistik där då den är mer djupgående och grundlig en blogg.se's. Jag ser i stort sätt allt där, jag ser exempelvis vilka länder, städer och orter som mina besökare är ifrån, hur många som är inne på min blogg just nu, från vilken webläsare, operativsystem, you name it. Grymt är det iallfall. Google är grymt.
 
Sedan så såg jag en annan, ganska rolig sak igår, jag har varit ganska inaktiv här ett tag så min statistik har sjunkit ganska drastiskt, men igår när jag gjorde 4 inlägg så steg den med 600%, tokigt det!
 
 
Ja och jag sitter på min utbildning nu, skrev inlägget igår natt bara för att se om det funkar med tidsinställda inlägg, vore jäkligt skoj isåfall.
 
Ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0