TO THE BEAT OF THE DRUMS

Ligger i sängen nu, äntligen. Som jag har längtat till den här jäkla sängen, så underbart skön. Den kommer ju bli min så fort jag flyttar till en lägenhet där den får plas. Det har jag bestämt nu. 
 
Btw, sjukaste grejen hände på ica idag. Pecis när jag kommer in i själva butiken så ser jag helt plötsligt dubbelt! Jag tänkte först att det var migrän, men då får jag som ont i huvudet och synen försvinner. Det här var något helt annat, jag vart yr och jag kunde inte fokusera på någonting. Jag trodde att jag skulle falla ihop på golvet, men efter att jag stod och fokuserade i taket och höll för ögonen så vart det typ ok igen. Fy, inge kul.
 
Nä, sova nu. Har saker att ta tag i imorgon. Natti
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0