TIME TO SAY BACK OFF

Ligger äntligen i sängen med nytvättade lakan och rengjort ansikte, känns så skönt. Simba är även supertrött efter allt vårt bus, känns ännu skönare.
Jag har dock inte hunnit med så mycket annat alls idag, men jag anser att det är ok efter mitt lilla brake down jag hade. Nu mår jag bättre iallafall och kommer vara helt återställd och redo att möta en ny dag imorgon! Wey
 
Så imorgon blir det nya tag! Jag ska ta och inhandla lite smått och gott som är slut här hemma och sen blir det till att storstäda lägenheten, varenda liten vrå ska bli ren och fin. Efter det ska jag träna, tända ljus och lägga mig i ett varmt och skönt bad. Kanske jag även ska ta med mig datorn in i badrummet och kolla klart på någon av de två filmer jag påbörjat de senaste dagarna? Jo så blir det.
 
Nä nu är jag för trött. Kan väl tillägga att jag hade besöksrekord här idag igen, så jäkla tokigt. 
Godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0