THIS IS MY LAST RESORT

Wii, jag fick hem mina biljetter idag. Jag åker alltså till Göteborg den 5 September och kommer hem den 8. Så jag längtar! Det jag däremot inte längtar till är hemresan som är på 10timmar och 40min. Haha, vafan ska jag göra ensam på ett tåg så länge? Resan dit lär jag väl överleva, den är på 8timmar och 30min, får väl ladda ner någon skön serie och kika på eller nått.
Men ändå, Annelie, ensam, på ett tåg, med tågbyte. Ja, man får väl se vart man hamnar helt enkelt. Men jag längtar så och jag är så närvös. 3veckor kvar på Torsdag. Nä, det här blir bra. Så jävla bra.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikal

Du överlever 8h30min men inte två timmar till? Ladda ner en skön serie på resan hem å??? Haha

Svar: Haha nej!! Dom där 2 timmarna gör mycket ska du veta! Om inte annat blir det en tvåsiffrig tid ;)
EXECUTEBARBIE

2013-08-14 @ 00:39:15
Postat av: Mikal

Eller så dricker du "oboy" innan tåget går. Då blir det en jävligt rolig resa ;)

Svar: Hahahah, true that! Allt blir roligare med oboy ;3
EXECUTEBARBIE

2013-08-14 @ 00:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0