THE JOKE IS ON ME

Hm. Vem försöker jag lura egentligen? Eller gör jag ens det? Är jag helt ärlig eller lever jag i förnekelse och lögn? Det känns inte som det i vanliga fall, men nu gör det de. Jag antar att jag bara har en "down day", det är ju okej att ha det ibland. 
Just nu känns det bara som om att allt jag bygger upp bara rivs ner. Jag har gått ifrån att vara lugn och sansad till ett totalt nervvrak, okej, jag överdriver. Men jag är stressad och har ont i magen. Det här är inte okej, men det är väl bara att rida ut stormen antar jag. Snart blir allt bättre. 
 
Det bästa just nu är väl bara att tänka på positiva saker, som jag ser fram emot osv. Som att jag ska åka till Göteborg om 10dagar, min fina familj och mina underbara vänner, framtida resor och personer jag kommer möta längs vägen. 
 
Hm. Skönt det är att få ut alla tankar i text, bara det tog bort en 10kilos sten från ryggsäcken. 
Detta är anledningen till att jag gillar att skirva i en blogg, att få ur sig saker. 
 
/emotionella tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0