STARSHINE, STARSHINE

Jäklar vad hungrig jag är. Men duktig har jag ändå varit som inte gått och unnat mig något på Hemköp eller fikarummet. Bubbelvatten och kaffe har jag kört stenhårt på idag. Älskar jobbets bubbelvatten, det håller sig som bubbligt hela dagen i glaset. Trevligt det.
 
Jag längtar tills jag slutar nu, då ska jag på affären och handla lite nödvändigheter, hem, träna, laga middag, damsuga, byta till rena lakan i sängen som jag kan ligga nyduschad och pysa sönder i och kanske, om jag får tid, unna mig några avsnitt av Awkward. Laddade ner säsong 1 för någon dag sedan, men jag gillar egentligen inte att ligga och strökolla på serier, det känns som lite slöseri med tid? Visst att det är väldigt skönt ibland och visst att när Legend of Korra säsong 2 kommer ut så kommer jag nörda ner mig riktigt ordentligt! Men jag har som annat att göra än att bara ligga i soffan. Samma sak gällande Sims3, skulle jag börja spela det igen skulle jag bli en lökflicka, man blir som fast haha.
 
Jaja, dax att dra. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0