SLEEP TIGHT

Ikväll har jag varit duktig och mindre duktig..
Jag kunde verkligen inte bara låta den nygräddade morotskakan bara stå där utan att veta om jag lyckats med den.. Så jag unnade mig en liten bit.. Men det var så jäkla värt det för den var så saftig och mustig. Det är helt klart den godaste morotskaka jag någonsin har ätit! Så god att den förtjänade en plats i min receptbok och det är de inte många recept som har vill jag lova. Nä, helt klart 10 av 10.
 
Men, som jag utlovat mig själv så tränade jag också. Dock inte fullt ut då jag fortfarande är lite öm i huvudet. Men tillräckligt för att min kropp ska fyllas med endorfiner. Ännu en natt kan jag somna lycklig!
 
Godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0