RAISE YOUR GLASS

Vilken helg. I fredags var jag på ett "farväl" -kalas för en kär vän. Drack vin och surrade. Igår på dagen vart det sol och badande och senare på kvällen vart jag inbjuden till en pokerkväll, riktigt trevligt minsann! Så det vart inte så mycket "sova ut" eller "vila upp sig" som jag skrev. Men jag är sjukt nöjd ändå. 


Sitter dock och funderar på om jag ska åka hem till Östersund idag eller imorgon. Åker jag idag är jag hemma vid 9 tiden ikväll och då hinner jag plocka ihop i lägenheten, kanske pyra ner mig i soffan till någon film? osv. Tar jag tåget imorgon vid 6 tiden, så kommer jag hem 30min innan jag börjar jobba. Hm. Får suga på den karamellen ett tag.  

Nej, nu måste jag åka iväg och trycka en kebabbrulle. Är så jäkla hungrig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0