PUT SOME SUGER ON ME

Gud, det här är inte bra. Jag börjar få en sådan abstinens efter socker. Jag äter så jäkla lite rent socker på en dag, i stort sett ingenting alls. Jag äter mina två vita mackor på jobbet med lite rökost, smör och gurka. Sedan äter jag inte förens jag kommer hem och då blir det oftas nå keso, stekt kyckling osv, sedan är det klart. Kan det vara för att jag åt pasta i förrgår och ris igår? Om inte annat så är min magge väldigt svullen. Beror ju på alla kolhydrater.. Sen så bjöds det på fika på jobbet idag, jag missade alla sötsaker (såklart) men fick mig en liten toastmacka. Haha, jag vart så sötsugen så att jag tom roffade åt mig marsipanrosen som hade suttit på tårtan och nu kan jag inte sluta tänka på godsaker. Daimkladdkaka, chokladpuddig med grädde, cockies, hemmagjord glass, kladdkakemuffins, aaah! Make it stop. 
Jag vill egentligen bara baka mig en kladdkaka och lägga mig och se en bra film. Kommer det att bli så? Just nu känns det inte alls långt borta. Jag kommer nog göra det. Ja. Jag ska fan göra det.
 
Sedan så sitter jag och funderar över middagen. Där finns det heller inget nyttigt på menyn. Pannkakor, amerikanska pannkakor, toastskagen, Max, haha vad händer med mig? Jag måste ha socker. SistA snusen är jag inne på nu också och bankomatkortet är hemma.. halleluja. 
 
Men egentligen, jag förtjänar fan lite mys med mig själv. En god middag, göra iordning kladdkakan, lägga sig i ett bad och sen tända lite ljus och trycka kladdkakan till någon pysig film. It's a date. Men bara för att göra det lite mer intressant så sa jag nog träna endå, innan jag börjar med middagen osv. Allt sug efter onyttigheter brukar ju som försvinna då, så förhoppningsvis slutar det med att jag hamnar i soffan med en god kopp te. We'll see. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0