PLAY BALL

Ja, tro det eller ej, men "today was the day". Vi hittade tennisplanen och jag har nu äntligen fått spela! Det tog ca 5 vägbeskrivningar och två stycken snälla tjejer som jag frågade efter vägen, men nu vet jag vart den ligger och jag kommer aldrig någonsin att glömma den. 
Det var verkligen kul att spela, men svårt. Det känns som om att det kommer ta några gånger innan man kommer in i det. Sedan så tog vi en massa fjantbilder under våra "pauser" (såklart), slänger upp dom snart. ehe.
 
Sedan så har jag ÄNTLIGEN ändrat storleken på bloggen så den nu är större och jag kan nu ladda upp bilder som är 900px istället för 700. Känns mycket trevligare om bilderna är större på någotvis. Trevlans. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0