PARTY HARD.

Ja vad ska man säga. Kvällen vart inte riktigt som planerad igår. 
Det började med att vi gav oss ut för att hitta tennisplanen som ligger i Alby. Vi kör och kör men hittar ingenting så jag skriver tillslut en statusuppdatering på Facebook där jag desperat frågar efter en vägbeskrivning. 
Jag får flera bra som jag dock inte lyckas förstå, så efter 2timmars letande i svarta natten, gav vi upp och vände hem igen. 
 
Sedan efter detta misslyckande vart det rödvin och hembränt med min vapendragare. Vi hade det så jäkla trevligt, skrattade, dansade och spelade in videosar haha. 14 all over again. Sen så spårade allt ur.
Flaskan var slut så jag blandade mig en colagrogg (ja ni hör ju hur det börjar, men amatörer som vi var så hade vi ej köpt virke). Jag dricker ett par groggar och ja, jag blev lite dragen. Sen skulle jag ta mig en 50/50 men då frågade min kära mig om jag inte skulle ta och dricka den ren. 
"Challenge accepted" - tänkte jag och vände upp och ner på glaset.
Först gick det bra. Sedan började munnen att fyllas med saliv sedan kände jag hur det kom. Jag slog händerna för munnen och kände hur hela den sprängfylldes med spya. Sedan när det kom mer så pressade jag desperat mina händer hårdare mot munnen för att undvika det oundvikliga. Det sprutade spya åt höger och vänster, på tapeter, golv och ja, i stort sett allt. Röd vätska med några ynka bitar i. Jag mådde illa av själva tanken att jag spydde ÖVERALLT, så jag spydde mer, på dörrar, lister, Linnéa och mig själv. Nä fyfan vilken trevlig kväll. 
Det såg ut som ett slakteri, eller som att någon hade utfört en massaker där inne. 
I brought shame to my family and myself.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0