PAIN IS JUST WEAKNESS LEAVING YOUR BODY

Fan vad glad jag är. Tränade hela kroppen ikväll och jag kan knappt gå nu haha.. Och jag hade rätt, nu är jag inte alls sugen på något sött, eller okej, det skulle ju inte skada med en bit daimkladdkaka, men jag tror jag skippar det. Jag vet ju att jag kan? Får se vad jag känner efter middagen..
 
Jag måte säga att det är en sådan jäkla skillnad på min kropp nu och i vintras. Då var jag 12kg tyngre och åt ohälsosamt, ok, det kanske jag gör nu också på ett sätt, men jag är iallafall mindre nu och mer vältränad. Jag tänkte ta och slänga upp en bild på hur jag såg ut då och nu någon gång, kanske ikväll, vem vet?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hihi

Oj shittans pomfrittans vilken pangbrud! Får jag creama din pie?

Svar: Inte med den repliken..
EXECUTEBARBIE

2013-08-29 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0