NEED TO JUMP IN THE COLD

Fan vilket väder det har varit den här helgen, regn regn regn. Jag tycker det är så mysigt och det bästa är ju att man inte bara sitter inne som en lurk utan man är faktiskt ute och gör saker. loveit. Jag badade tom i ösregnet idag haha. Men jag var ju som tvungen då jag hade sovit med allt gegg i håret och det var faktiskt jävligt skönt och uppfriskande. 
 
Sedan till något helt annat igen. Träna. Jag ska faktiskt ta och göra det ikväll nu innan jag går och lägger mig. Sedan ska jag hålla det uppe, I need to. Jag vill som känna mig sassy innan jag drar iväg. 
Jag tänkte även göra så att jag ska ta och lägga ut dom övningarna som jag gör här hemma, det kan bli skoj. Måste dock komma igång så det syns något på mig själv först haha.
 
 
Såhär fint var det när jag badade tidigare idag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0