MUST GO ON

Haha, älskar att jag ser ut som en liten spännis på de översta bilderna, men jag stretchar faktiskt. ehe. 
Det gick bra att träna idag, bortsätt ifrån att jag inte hade ätit innan sedan frukost. Det kändes. Jag gör så jävla fel i att jag inte äter, men jag är verkligen inte hungrig och tyvärr börjar det märkas på min kropp. Jag vet egentligen inte om det har med det att göra, men jag antar det. Jag har humörsvängningar, är trött och nu har jag även börjat sova oroligt. This is not good. Jag måste börja med fasta rutiner när det gäller mat, det här är inte bra i längden. 
 
Jag önskar bara att jag kunde äta mer, att jag vore sugen. Jag vill träna och vara nyttig. Inte håll på såhär. Efter middagen unnade jag mig även kladdkaka. Nu håller jag på att dö i kramper. Kul liv. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0