MAINE COON

Jag har aldrig varit så glad över att äntligen få komma hem till Östersund. Internet dog ut i hela Ånge så jag har inte kunnat föra mig som en normal människa på flera timmar. Haha alltså, hela jäkla byn vart helt stilla, det gick inte att tanka eller handla med kortet, surfa med mobilen gick inte heller och för min kära mor och far som har hemtelefonen kopplad med nätet så stod den helt still. Så därav att jag inte har kunnat bloggat eller göra ett skit idag. Jäkligt störande. 
 
Men nu är jag hemma i Jämtland, i min älskade soffa, med en varm kopp te och internet. Simba ligger och sussar brevid mig också och lägenheten är städad. (hade en sådan framförhållning att jag städade innan jag åkte) lycka.
Det ända negativa är väl att mina läppar är torra. Hm, måste ha serat. Nu
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0