MADE OF THIS

Jag överlevde. Krampanfallet gick över. Något är verkligen fel på min kropp, seriöst, det är alltid något. Är jag inte dödsjuk och hostar av ett revben så är har jag antingen ont i halsen, är snuvig, huvudvärk osv. Om det är något jag ska sätta stopp för så är det mitt snusande. Jag slutade ju röka och började med snus istället (tänkte att det skulle bli bättre för halsen) men det har typ blivit värre. Visst, jag har nu fått en mer "blöt" hosta istället för torr, men hosta som hosta lixom. Eller ja, det är väl snarare slemmet. Om det är något som är "bra" med snusningen så är det väl att det är billigare + att jag kanske snusar 3 dosor på 1vecka, men också att mina andnödsattacker på nätterna har slutat. Nu låter jag som en inrökt tant med kol. Det låter faktiskt värre en vad det är. Nä, nu har jag tagit min sista snus. Ska ge fan i att köpa någon ny dosa imorgon. Need to stay clean.
 
Tänkte släcka ner och sova nu iallfall. Laddar upp en crapig mobilbild på min lilla "sovoutfit" iallafall hur den såg ut innan jag la mig i sängen. Föredrar att bara ha en tisha på mig om jag nu måste ha något. Jaja, natti.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0