LOVE THE WAY U LIE

Som ett perfekt avslut på min födelsedag så tog jag mig ett varmt bubbelbad med tända ljus och en film. Orkade dock inte se klart på den, var tvungen att ta vara på tiden, peela mig, smörja mig och plocka undan i köket. Det såg ut som ett slagfält efter att jag lagade mat, men nu är allt rent och fint igen. Har även betalat in alla räkningar för den här månaden, skönt! Gud, jag har tom råd att leva denna månad, hör och häpnad. Nu är jag glad. 
Funderar nu på att beställa mig lite grejer till min kamera, ett macrofilter, handledsrem osv. Hm, en födelsedagspresent till mig själv? Beställde ju dock lacklegginsen igår, men jag förtjänar det. Ja, det gör jag. 
Nu måste jag sova, ska upp kl 07 imorgon. 
 
 
Har förövrigt haft besöksrekord på bloggen idag igen, ROLIGT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0