LIKE THE STARS

Det känns verkligen skönt att vara hemma igen. Så skönt att jag ställde mig och stekte Guldkorn i olivolja och toppade med krossad vitlök och flingsalt. Tog även och unnade mig en klick philadelphia på mackan också och en kopp varm te såklart. 
 
Åh, imorgon ska jag äntligen tvätta! Apprpå rymden osv. Nä, men jag ska äntligen få tvätta 18-22, bästa tiden på hela veckan och speciellt på en måndag. Glad Annelie. Då hinner jag även gå på djuraffären och köpa 10kg kattsand till Simba. yey. Ser verkligen fram emot att konka på det, yes I do Mr. Frodo. Jag ska fan unna mig ett bad imorgon också, sedan byta till nytvättade lakan som jag kan pysa ner mig i. Ja, så blir det. 
 
Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna, sedan är jag redo för sängen. 
Godnatt.
 
En bild på min prins när vi åkte tåg tidigare ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0