LIFE AS U KNOW IT

Vad skönt det var att träna igår. Allt negativt for ut och jag kände mig mänsklig igen. När jag var klar tappade jag upp ett varmt bubbelbad och tände en massa ljus. Riktigt pysigt. 
 
Idag slutar jag förövrigt klockan fyra, så jag ska fan släpa mig själv ut på en Powerwalk innan jag gör iordning någon såkallad middag. Sedan måste jag städa, det ser ut som om att det bor en sunkig ungkarl i min lägenhet. Snus här och där, smulor på bordet, det kanske inte är så konstigt att jag har en massa skadedjur hemma hos mig? haha, fy. Kanske även unnar mig ett bad senare ikväll igen? Det kan ju aldrig blir för mycket bad och nu när min dator har bestämt sig för att börja fungera igen så kan jag ligga i badet och kolla på Awkward. Lycka. Kanske man unnar sig en kopp te i badet med? Gud så trevligt. 
Ja och datorn var så rolig, funkade inte på hela kvällen igår, släpar med mig den på jobbet (den väger typ 50kg) startar upp den och BAM, den fungerar som den ska. Märkligt. Aja, glad över det är jag iallafall. 
 
 
 
Såhär mysigt hade jag det i badet igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0