KILLER QUEEN

 
 
Dagens. Allt från Hm as always. 
 
Det vart ingen lunchbild idag, kändes onödigt. Jag åt ändå bara 1 avokado och 2 skedar keso.
Förövrigt så ställdes jag inför min svåraste utmaning någonsin. Jag öppnade kylen för att ta fram keson och ser den underbara morotskakan stå där och se sådär extra god ut. Mina chokladcupcakes stod på hyllan ovanför och ser sådär sega och härliga ut! Jag slås i ansiktet av en doft med choklad, lime, morotskaka och glasyr. Jag tog motvilligt fram keson och åt. Rörde inte en smula av smaskigheterna och nu kan jag inte sluta tänka på dom.. Tänkte gå shoppa lite philadelphia efter jobbet, här ska det spritsas cupcakes! Kanske man unnar sig en? Bara för att se om dom är goda.. vem vet. Nä, jag ska försöka hålla mig. Jag ska även ut och springa idag, ja! Det ska jag!!
 

Kommentarer
Postat av:  ▬

Så perfekt! Blir kär på nytt för varje bild inlägg! :)

Svar: Nämen! Du generar mig.. :3 och gjorde precis min dag! Vem är du, åh du trevliga människa?
EXECUTEBARBIE

2013-08-14 @ 14:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0