KILL IT WITH FIRE

Måste få tillägga. 
Skulle plugga i laddaren till mobilen och släcka ner för att sova. Vad ser jag? En tusenfoting såklart.  
Jag har både haft fastighetsskötaren här som har tätat lisister och Anticimex som har sanerat. Jag blir så jävla less. "Kryper dom i det där så dör dom". In my ass. Dom frodas ju för fan. Innan man vet ordet av det så blir det någon jävla mutation som följd av detta, så det lär väl krypa ut någon gigantisk silverfoting eller nått.
Men jag freakade inte ur denna gång iallafall, jag börjar väl bli van antar jag? Drog bara efter en suck. Lite grinig är jag dock över att jag fick offra mitt kära vattenglas som den äckliga fotingen nu ligger krossad under. Den är död. Jag lever. Nu kan jag förhoppningsvis somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0