KIDS

Så, jag lyckades alltså klämma ur mig ett ynka inlägg igår? Svagt, men jag får ju skylla på att jag var upptagen hela dagen och hade ont i huvudet. Men jag överlevde dagen och nu tänkte jag köra på en liten bilduppdatering. 
Vi åkte ner och hälsade på mormor och morfar en sväng. Jag var helt inställd på att bada, men det var för kallt, tom för mig (då är det kallt!) så jag tvättade bara håret. 
Sedan skjutsade jag min syster till Lillberg för hon skulle på middag en sväng, så jag fick ansvaret över kidsen. Jag hade planerat att vi skulle åka till Alby, spela tennis, fika osv. Jag åkte omkring i Alby i typ 1h för att leta (IGEN), så fick tillsist ge upp och parkera bilen vid badplatsen för att släppa lös dom uttråkade barnen.
Ett något misslyckande, men efter lite fika i bilen så försvann alla sura miner. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0