IT'S ALL OVER FOR U

Alltså. Jag kan inte sluta tänka på alla godsaker jag har hemma, vad ska jag ta mig till?? Jag snusar som en tok och dricker glas efter glas med bubbelvatten bara för att hålla suget borta. Har nog aldrig känt såhär. Det är väl bara för att jag vet att det finns men inte får.. Men imorgon får jag unna mig, för då ska det bjudas!
 
Sen så blir jag lite less. Jag har ont i magen för jag tror det vart lite väl lite lunch. Men jag har som planerat att gå ut och springa innan jag lagar middag, men då kommer jag säkerligen svimma av energibrist haha. Så får ta och planera om mitt schema och göra det senare ikväll, efter middagen och cupcakefix. Ja, det blir bra det!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0