IN YOUR HEAD

 
 
Middag. Vart potatisbullar igen, yummy. Till lunch vart det inget speciellt, åt lite keso typ. Hade inte så mycket tid till att äta osv så det fick bli en snabbis. 
 
Fy jag fick ett mig ett migränanfall på jobbet tidigare idag. Synen försvann och jag hade inga tabletter med mig. Så det var bara att springa på Apoteket som en tok och köpa. Det bröt inte ut helt, men ont i huvudet hade jag, som fan och synen försvann. Så nu är jag öm. Så gulligt att en kär kollega till mig frågade om jag behövde något, mat eller så (det blir bättre om man får i sig något), men jag fick en halv baguette av en annan istället. Är omgiven av så underbara människor på jobbet. Ni är guld värda.
 
Även fast jag är öm och allt så tänkte jag ändå försöka träna innan jag går och lägger mig, det lär väl ha gått över helt tills dess. Men det känns ännu bättre nu när jag har fått i mig middag. Vi får se. Om inte annat så blir det bara rumpövningar ikväll! Heya
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0