I WILL LOVE U FOREVER

När jag satt och avnjöt min underbara födelsedagsmiddag så fick jag ett samtal av min kära Marina som frågade om jag var hemma, "ja" svarade jag och sedan sa hon "bra!" och la på. Sedan plingade det på dörren och där stod hon och hade köpt blommor! Jag vart så jäkla glad så jag kunde inte hålla tillbaka tårarna.. Haha, blödig jag är, men jag vart så himmla glad. Folk skriver grattis på Facebook, smsar och ringer och sjunger "Ja må hon leva" i telefonen. En sådan underbar födelsedag. Nu väntar jag bara på att Iron Man 3 ska bli klar så att jag kan mysa ner mig i soffan..
 
Ett stort tack och massa pussar och kramar till alla ni underbara vänner och min fina familj! Ni är verkligen dom bästa som finns♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0