I KEEP ROLLIN ROLLIN ROLLIN

Nu morgondagen räddad. Jag kan acceptera att sitta ensam på min födelsedag, men inte utan ett bakverk att trycka i mig! Jag ville gärna undvika att gå och handla så jag lyckades komma på något där jag hade alla ingridienserna. Rulltårta! Okej, jag måste erkänna. Jag hade allt utom 1ägg, lite störande? Så jag gick upp till mina trevliga grannar här ovanför som lånade ut ett ägg. Haha, trevliga människor. Undra om man ska gå upp och bjuda dom på en bit? Problemet är att dom är gamla, vilket betyder att dom är eliter när det gäller att baka och jag vart inte överdrivet nöjd med tårta. Visst, den var verkligen supergod, men den vart så jäkla tjock.. Jag kunde bara vika den typ? Annars brukar man ju kunna rulla dom, rulltårta liksom. Jaja, imorgon ska jag äta den tillsammans med en klick grädde, kanske några hallon? Jag ska även köpa ett litet gulligt ljus som jag kan blåsa ut. yey
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0