I HAD A BAD DAY

Fy. Misslyckad dag. En vän kom på besök idag (det ända bra med den här dagen) så då unnade jag mig fika, hemmagjorda chokladbollar med nougat, vem kan motstå det? Sedan misslyckades jag med mitt avstående från nikotin och mera sötsaker. Det slutade med att jag åt upp den där jäkla kexchokladen i kylen (som inte ens va så god). Gick sedan på OK och köpte mig ett paket cigaretter som jag rökte 1 och en halv cigg ur innan jag insåg att det smakade illa, så jag vände och köpte mig en dosa snus istället, haha. Alla dagar kan inte vara bra dagar I guess. Men jag känner att jag kan inte avstå från nikotin och äta lite och nyttig mat samtidigt. Klart jag kan, men det känns onödigt jobbigt. Så då har jag tänkt om, jag fortsätter med snus och eftersom jag uppenbarligen klarar mig utan nikotin en hel dag, så unnar jag mig bara när jag kommer hem helt enkelt. Yes det kör vi på. Hejdå morgonsnurren.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0