HOPES AND DREAMS

På min lilla assiett fick det plats 1 avokado, 2 skedar med keso och två pyttesmå kycklingfiléer stekta i basilika, svartpepparblandning och chili. Jag skulle ju börja med att äta bra och nyttigt idag och jag måste säga att jag har lyckats bra. 
 
2 mackor med ägg till frukost, 2 melonskivor till lunch och nu detta. Inte så mycket kanske.. Still something. Jag skulle lätt kunna äta mer nu. Typ kexchokladen som ligger i min kyl, den skulle vara så god nu. Alldeles iskall och crunchy. Men icke. Jag ska göra iordning lite te och kanske ta en melonskiva till efter att jag har städat klart lägenheten. Det är okej. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

STARTA TELEFONEN :@

2013-08-05 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0