#HASHTAG

Det verka vara väldigt många som inte får #hashtagar att fungera på Instagram. Jag är en av dom. Det är ett litet störningsmoment då man faktiskt har Instagram till mestadels (iallafall jag) för att följa och bli följd, samt få likes. Men det försvinner ju som helt när det inte längre går att #hashtaga bilderna. Det går att skriva själva taggarna, men bilden dyker inte upp under den när man går in på den. Jag har läst lite om det och det kan bero på massa olika saker, tex att man har blivit "flaggad", fått en bild borttagen, att man har ett privat konto eller fel version av själva applikationen. Jag läste även att det visar sig mest vara "populära" hashtagar såsom #picoftheday #instamood #instagood #igers osv som inte vill fungera.  
 
För att fixa denna störande bugg så testade jag först med att ta bort applikationen och sedan byta lösenord, då fungerade det kanske på 2 bilder? Sedan slutade det igen. Nu hittade jag en länk där en person beskriver hur man ska göra för att det ska börja fungera igen. (dock så måste man vara ansluten via Facebook) 
Jag testade det och nu verkar det fungera, mer iallafall. Känns fortfarande inte som att det är helt 100, men det duger tills jag har hittat något bättre. 
 
Här är länken till beskrivningen.
 
Uppdate,
Det verkar bara fungera om man taggar via http://statigr.am på datorn. 
Det går även att läsa mer om den här jävla buggen här.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0