HAPPY BIRTHDAY ANNELIE, MAKE A WISH

Weey, nu är jag hela 22år! Känns stort. Nä, det känns inte alls om jag ska vara riktigt ärlig. Jag kommer ihåg när man var liten och bara gick och längtade efter att man skulle fylla år, räknade ner dagarna osv. Nu kom jag på det tre dagar innan, haha. 
Men summering av att vara 21, vad har hänt.. Hm.
 
Jag har skaffat mig lilla Simba
Vägt 74 kg 
Ätit LCHF-dieten
Flyttat till en ny lägenhet
Varit på "Grannyran" och sätt Rickard sjöberg (sassy man)
Firat jul någon annanstans en hemma
Varit på rättegång
Varit med om att få en psykopat fälld
Gjort slut på ett 4år långt förhållande
Gått ner 12kg
Varit deprimerad
Blivit tillsammans med en ny
Fått ett till underbart syskonbarn
Blivit lämnad
Börjat att fota igen
Börjat träna igen
Har aldrig varit lyckligare
Har börjat ta bloggen mer på allvar
Har börjat komma över mina rädslor
Börjat snusa
Slutat rökt (mer eller mindre)
Har börjat köpa färgglada kläder
 
 
Det är de jag kommer på. Ganska händelserikt år? Jag ser så mycket fram emot mitt år som 22åring, det kommer bli awesome, det känner jag på mig.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0