HALF OF MY HEART

Ligger i sängen och filosoferar. Nu är jag tillbaka i mitt gamla flickrum igen som har gula tapeter med en Nalle Puh-bård på väggarna. Jag kommer ihåg när jag var mindre och när mor och far skulle tapetsera om här nere. Jag hade bestämt mig för gula tapeter med Nalle Puh för jag hade sätt en vän som hade det och vart så avundsjuk. Haha, gud vad jag ångrade mig sen när jag växte upp och vart tonåring. Jag kommer ihåg när min syster sa till mig "- Ska du verkligen ha Nalle Puh Annelie? Tänk när du blir äldre och ska dra hem killar.." Men inte brydde jag mig om det, jag var typ 11? Varje kille jag tog hem sedan fick jag ursäkta mig för och skämmas. Tror tom att jag sa till någon att det var min systers gamla rum, bara för att jag skämdes så mycket haha. 
 
Egentligen borde jag sova nu för detta blir ingen sova-ut-helg heller. Imorgon ska jag och min soulmate vandra genom skog och mark upp till en stuga, ta massa fina bilder längs vägen och när vi kommer fram så ska vi göra upp en eld, grilla korv, mallows och bara njuta av skogslivet. Det blir fint det.
Sedan efter att vi har lyckats hitta hem igen så blir det nog att trycka en kebabrulle (vad annars) och sedan avsluta kvällen med grogg. Vilket jag inte druckit på ett X antal år, det blir spännande. Spårar det ur? Det väntas att se.
 
Sedan på Söndag så blir det till att äntligen åka och äta Ungersk glass, som jag har längtat. Kanske man unnar sig en Ungersk voffla också? Åh, är det inte Ungerska langos som är så jävla goda också? Dom kan mat dom där Ungerna. Mm, det kan dom. Man kanske skulle åka till Ungland där dom kommer ifrån och bara äta.
 
Aja, dax att knoppa. Har en lång dag framför mig imorgon, hoppas bara att vädret är med oss!
 
Godnatt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0