GO SHAWTY

Vad ska man äta idag? Det finns ingen som har några idéer, inte ens det där internet kan hjälpa mig. Det lär väl sluta med att jag äter det som blev kvar av min omelett igår, eller, det är klart att jag ska äta den! Då behöver jag ju inte ens fundera mer. Jag funderar mer på vad jag ska äta imorgon, it's a big day. Jag fyller nämnligen 22år! wey. Det förtjänade att stå med fet text. Så, hur spenderar jag min 22årsdag då tro? Mina vänner här i stan är upptagna och mina föräldrar är 11mil bort. Det blir helt enkelt den första födelsedagen på 22år som jag får spendera ensam. wey. Nä men det blir trevligt, ska unna mig en trevlig middag och kanske ett bakverk? Toppar det hela med en riktigt grym rulle kanske? Funderar på att kolla på Iron Man 3 som har kommit ut i 720p nu. Ja, varför inte?
 
 
Fin bild från när jag låg på golvet och lurvade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0