DON'T STOP ME NOW

Vilken skön kväll detta har varit, jag har hunnit med i stort sätt allt av det jag hade tänkt göra idag. Jag lagade en nyttig middag, storstädade lägenheten, rensade min garderob, tagit en massa bilder och redigerat. Ok, jag struntade i att springa ikväll, men jag tänkte att det är ändå är så varmt ute och att det var bättre att få saker gjorda inne, vilket är sant också! Glad för det. Jag nöjd.
 
Efter att jag vart klar med mitt don så tände jag ljus i hela lägenheten (så mysigt nu när det är mörkt) och unnade mig te och några bitar vattenmelon under filten. En sådan livsnjutare jag är. Både Tvn, telefonen och Spotify har varit avstängda hela kvällen också. Så jäkla skönt. 
 
Nej, nu är det dags att blåsa ut alla ljus och lägga sig i sängen. Jag hade faktiskt tänkt att kliva upp vid 07:00 imorgon, koka mig en kopp kaffe, göra iordning frukost unna mig en snus kanske. Hoppas bara att min kropp och min hjärna sammarbetar när klockan ringer. Annars får vi problem.
 
"Yes we do precious"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0